Halkla İlişkiler, bir organizasyonun halka dönük yüzünü temsil ederek kuruma karşı tutumları, düşünceleri, bilgileri, algıları oluşturmak ve geliştirmek için tasarlanmış iletişim faaliyetleridir. Program bu amacı gerçekleştirmek üzere firmaların, reklam-tanıtım dâhil olmak üzere tüm iletişim çalışmalarını organize etmek ve bunun yanında pazarlama faaliyetlerine destek olmak üzere teknik beceriye sahip elemanlar yetiştirir.
Çalışma Alanları
Mezunlar, İşletmelerin halkla ilişkiler, reklam, pazarlama, insan kaynakları ve satış departmanlarında müşteri ilişkileri sorumlusu, reklam-tanıtım sorumlusu olarak çalışabilirler. Ayrıca kamu kurumlarının Basın-Halkla İlişkiler birimlerinde görev alabilirler.
Kazandırılan Nitelikler
Program öğrencileri kurum kimliğine uygun olarak tanıtım yapabilir. Reklam materyali hazırlar. Tüm büro araçlarını verimli bir şekilde kullanabilir, fuar, davet, tören, vb. organizasyonlar düzenler. Bilgisayar ve interneti müşteri hizmetleri için etkin bir şekilde kullanabilme becerileri kazandırır. Bunları ekiple uyumlu ve işbirliği içinde yapabilir.